Pakiet odblokowujący auta
Pobierz pakiet odblokowujący auta i zdobądź natychmiastowy dostęp do wszystkich aut w ramach rozgrywki sieciowej.*Nie dotyczy wszystkich samochodów z pakietu DLC.