Pakiet mistrza „Szach-mat”
Dobra strategia jest kluczem do zwycięstwa – a tobie nigdy jej nie brakuje! Niech twój przeciwnik dowie się, że jesteś w gotowości do bitwy dzięki pakietowi mistrz „Szach-mat”, który zawiera pakiet ubrań i broni „Szach-mat”, 1000 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz darmowy bonus w wysokości 25 000 sztuk złota.