Pakiet kosmetyczny magicznej dziewczyny
Pakiet kosmetyczny magicznej dziewczyny zmienia domyślny wygląd Miriam, umożliwiając jej walkę z demonami w dobrym stylu! Pakiet ten zawiera sześć unikatowych elementów, które można nosić w zestawie lub pojedynczo. Po założeniu całego zestawu HUD postaci przyjmuje wygląd charakterystyczny dla tego pakietu. Każdy przedmiot ma własne statystyki i można go ulepszyć za pomocą tworzenia. W skład pakietu wchodzą: * berło Miri (BROŃ) * peruka Miri (GŁOWA) * sukienka Miri (CIAŁO) * komunikator (DODATEK) * przywołanie: Bu-chan (ODŁAMEK) * chowaniec: Bu-chan (CHOWANIEC)