Pakiet klasyczny
Pobierz pakiet klasyczny i uzyskaj dostęp do dwóch legendarnych aut, znanych z pierwszej części GRID. Teraz możesz ścigać się ich zaktualizowanymi wersjami także w GRID 2. Zawiera auta Koenigsegg CCGT i Pagani Zonda Revolución – tegoroczną wersję samochodu Pagani Zonda R, znanego z pierwszej części gry.