Pakiet Interaktywnych Filmów
The Complex – interaktywny thriller science fiction z Wales Interactive. Po niezwykle groźnym ataku na Londyn, przeprowadzonym z użyciem broni biologicznej, w zamkniętym laboratorium uwięzionych zostaje dwóch naukowców. W pomieszczeniu zaczyna brakować powietrza. Przystępujesz do rozgrywki w trybie „wybierz własną przygodę”, a Twoje działania oraz relacje z innymi postaciami prowadzą Cię do jednego z ośmiu ekscytujących finałów. Late Shift jest to trzymający w dużym napięciu thriller kryminalny FMV. Zmuszony do brutalnego napadu w Londynie, w tym interaktywnym filmie musisz wybrać swoją przygodę spośród elastycznych wątków, które prowadzą do jednego z siedmiu zakończeń. Sam podejmujesz decyzje.