Pakiet Extreme Car
Ten pakiet zawiera trzy nowe auta: Astona Martina V12 Zagato, 2013 SRT Vipera GTS, Abartha 500, oficjalne barwy i zestaw unikalnych części ozdobnych. Ta kolekcja niesłychanie popularnych aut małych i dużych pozwoli ci wykonywać najdziksze ewolucje. Astona Martina V12 Zagato wyprodukowano w 2012 roku jako najlepszy model marki Vantage. Jest to przykład udanej współpracy, dzięki której powstały najciekawsze samochody GT w ostatnim półwieczu. SRT Viper GTS z roku 2013 to najmłodszy przedstawiciel potężnych aut dwumiejscowych. Wysokie osiągi tego auta pozwolą ci stawić czoła każdemu przeciwnikowi. Abarth 500 był jednym z pierwszych aut stworzonych do jazdy po mieście. Dzięki tuningowi silnika wykonanemu przez firmę Abarth samochód ten potrafi dać czadu. W przypadku wyposażania auta w zestawy tuningowe obowiązują wymagania dotyczące poziomu gracza.