Pakiet Elitarnego Żołnierza
Wyposaż swój oddział w trzy dodatkowe przedmioty. Natychmiast odblokuj w koszarach nowego rekruta, którego postać jest inspirowana grą-pierwowzorem, czyli X-COM: UFO Defense. Przydziel swoim żołnierzom wyspecjalizowane ulepszenia pancerza, w tym kompletne zestawy Hyperion i Reaper. Dostosuj wygląd swoich podkomendnych za pomocą palety kolorów i wzorów malowania zestawów pancerzy.