Paczka awatarów Tytana Trendów
Zadawaj szyku dzięki nowej paczce awatarów Tytana Trendów! Ciesz się tymi modnymi ciuszkami i wyjątkowym złotym łańcuchem Roblox podczas kolejnej wielkiej przygody lub następnego spotkania ze znajomymi. Dostępne wyłącznie na Xboksie One.