Paczka awatarów Modnisi
Zostań punkową księżniczką dzięki nowej paczce awatarów Modnisi! Wzbogać swoją garderobę o stylową różową sukienkę i naszyjnik, żeby podkręcić wskaźnik modowych osiągnięć podczas kolejnej wielkiej przygody w Roblox lub następnego spotkania ze znajomymi. Dostępne wyłącznie na Xboksie One.