Blizzard Entertainment, Inc.Strzelanki
Odkryj kosmiczną tajemnicę! Zawartość: – Karnet Bojowy Premium z 20 poziomami – Legendarne skórki Obserwator dla Sigmy i Krzewiciel dla Życiodawcy. – 2000 monet Overwatch Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji postaci. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej. Pominięcia poziomów nie będą działać na poziomy Karnetu Bojowego powyżej 80 i nie odblokują poziomów prestiżowych. Nadmiarowe pominięcia zakupione po osiągnięciu poziomu 80 zostaną zachowane i automatycznie wykorzystane w chwili premiery następnego sezonu.