Zestaw obejmuje: – 1000 monet Overwatch – Natychmiastowy dostęp do Sojourn, Królowej Junkertown, Kiriko i Ramattry – Natychmiastowy dostęp do wszystkich bohaterów Overwatch 1 – 3 popularne legendarne skórki z OW1 Schwarzhardt dla Reinhardta Sukkub dla Łaski Kruk dla Żniwiarza Za monety Overwatch można kupić elementy ozdobne w grze, służące do personalizacji bohaterów. Posiadacze Karnetu Bojowego Premium mogą również wykorzystać monety Overwatch do odblokowania wyższych poziomów i natychmiastowego dostępu do zawartości legendarnej i mitycznej.