Override 2 Ultraman - Season Pass
Przepustka sezonowa Ultraman odda w ręce graczy 4 dopakowane grywalne postacie z serii ULTRAMAN: Ultramana, Bemular, Dana Moroboshiego oraz Black Kinga po premierze.