Overcooked! 2 - Season Pass
Zaspokój głód na kulinarną akcję Overcooked! 2 z przepustką sezonową. Przepustka sezonowa zapewnia dostęp do 3 porcji zawartości z dodatkowymi posiłkami, mechanizmami i jeszcze większą dozą szalonej zabawy! Pierwsze danie (już dostępne): Campfire Cook Off Czas na psoty przy ognisku i podróż przez lasy Królestwa Cebuli. Do Kevina i Króla Cebulaka dołącza 4 nowych kucharzy, którzy doskonale znają się na kuchni polowej – Kucharz Zwiadowca, Kucharz Niedźwiedź, Kucharz Bóbr i noszący okulary Kucharz Sowa. Będzie trzeba rąbać drewno, by utrzymać płonące ogniska, gdy będziesz przygotowywać zdrowe śniadanie lub smaczne s'more, pokonując 15 nowych poziomów rozgrywających się w leśnych obozowiskach. Ze względu na nowe plecaki, które zawierają składniki potrzebne zespołowi kucharzy do nakarmienia głodnych obozowiczów, niezbędna będzie kooperacja. Drugie danie (już dostępne): Night of the Hangry Horde Overcooked! 2: Noc złygłodniałej hordy stawia graczy przed najstraszniejszym zagrożeniem w Królestwie Cebuli. Chodzi o nieupieczonych. A tym razem mają wsparcie. Ten nowy pakiet DLC wprowadza tryb hordy, w którym gracze muszą wykorzystywać swoja wiedzę kulinarną, aby odeprzeć napływ nieumarłych składników. Nowy tryb! Osiem poziomów trybu hordy stawia graczy naprzeciw falom nieumarłych napastników, do których należą nieupieczeni, gigantyczne jabłka zombie oraz szybkie zombie chili. 12 nowych poziomów! Dziewięć nowych kuchni i trzy ukryte poziomy Kevina Czterech nowych szefów kuchni! Kucharz Wampir, kucharz Duch, Kucharz Wilkołak oraz Kucharz Pudło, czyli ulubieniec z Overcooked! Nowa mechanika! Gilotyna to nowy, skuteczny sposób na siekanie składników, a do pieca hutniczego trzeba dorzucać węgla, aby upiekł nam kolację Trzy przepisy! Ciasta owocowe, zupy i pieczenie Trzecie danie (już dostępne): Carnival of Chaos Overcooked! 2 Carnival of Chaos zaprasza graczy do uczczenia świata kuchni, kooperacji i chaosu! Ta kolorowa zawartość DLC wystawi graczy na próbę dzięki kombinacji potraw i – niezbędnemu w każdej kuchni – wielkiemu działu! Działa! Niecodzienna kuchnia wymaga niecodziennych metod poruszania się. Kucharze wskakują do działa, aby potem z wdziękiem przelecieć do celu. Kombinacje potraw! Dla niezwykle głodnych klientów gracze muszą połączyć na tacy dania różnych kuchni i zwieńczyć to wszystko orzeźwiającym napojem. Nowe przepisy! Do menu dołączają hot-dogi oraz znany słodki wypiek prosto z Ameryki: donut. Sosy! Nie da się przygotować hot-doga bez sporej porcji keczupu czy musztardy… a najlepiej obu naraz! Dodatkowo 15 nowych poziomów! Gracze będą smażyć burgery w cyrku i zdobywać smakołyki na zawieszonej wysoko linie w ramach arcyciekawych poziomów. Czterech nowych szefów kuchni! Do chaosu w kuchni dołącza kwartet barwnych postaci: Kucharz Konferansjer, Kucharz Siłacz, Kucharz Klaun i Kucharz Kaskader!