Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Zbierzcie się przy ognisku, żeby poczuć smak s'more w Overcooked 2! Czas na psoty przy ognisku i podróż przez lasy Królestwa Cebuli. Do Kevina i Króla Cebulaka dołącza 4 nowych kucharzy, którzy doskonale znają się na kuchni polowej – Kucharz Zwiadowca, Kucharz Niedźwiedź, Kucharz Bóbr i noszący okulary Kucharz Sowa. Będzie trzeba rąbać drewno, by utrzymać płonące ogniska, gdy będziesz przygotowywać zdrowe śniadanie lub smaczne s'more, pokonując 15 nowych poziomów rozgrywających się w leśnych obozowiskach. Ze względu na nowe plecaki, które zawierają składniki potrzebne zespołowi kucharzy do nakarmienia głodnych obozowiczów, niezbędna będzie kooperacja.