Out of Space Xbox
Out of Space jest grą wieloosobową w trybie współpracy lokalnej na temat wspólnego mieszkania w przestrzeni kosmicznej. Przygotuj się do zamieszkania z przyjaciółmi na pokładzie odjechanego statku kosmicznego! Znajdź sposób na uciążliwych intruzów i podejmij ciekawe wyzwania, tak aby codzienne życie na statku stało się choć trochę bardziej znośne! STRATEGIA CZASU KANAPOWEGO Każda partia rozgrywa się na pokładzie proceduralnie generowanego statku kosmicznego, na którym wraz z przyjaciółmi masz zaprowadzić ład i porządek. Będziecie musieli produkować surowce, recyklować odpady i wydzielinę kosmitów, nabywać nowe technologie, budować urządzenia i dbać o siebie, tak aby statek zaczął przypominać przytulny dom. Dzięki krótkim partiom i wciągającej rozgrywce, Out of Space idealnie się sprawdza jako szybka gra dla grupy przyjaciół. Wystarczy chwycić za kontroler i wskoczyć do gry. Jednak nie należy zapomnieć o strategii: gracze decydują na bieżąco jak powiększyć statek, które pomieszczenia eksplorować i zagospodarować, a które technologie rozwijać, aby zautomatyzować niektóre zadania. CECHY - Kupuj nowe technologie oraz buduj i rozmieszczaj urządzenia, nie zapominając o utrzymaniu systemów w równowadze. - Ulepszaj statek kosmiczny recyklując wydzielinę kosmitów i produkując własne źródła energii. - Zapewnij pożywienie dla całej ekipy dzięki ogrodom. - Utrzymuj pomieszczenia w czystości za pomocą mopa i wody i zatrzymaj pleniących się kosmitów. - Utnij sobie drzemkę na kanapie właśnie wtedy kiedy Twoi przyjaciele najbardziej potrzebują Twojej pomocy. - Korzystaj z robotów, aby zautomatyzować prace domowe. - Adoptuj psy, które będę Cię kochać i Ci pomogą w miarę swoich możliwości! I TO NIE WSZYSTKO! - Każda rozgrywka będzie inna od poprzedniej dzięki losowemu generowaniu statku kosmicznego. - Podejmuj się ciekawych wyzywań, aby zabawa nie zwalniała nawet na minutę. - Odblokowane osiągnięcia dają dostęp do nowej zawartości. - Graj w trybie dla jednego gracza lub lokalnie w trybie wieloosobowym. - Na statku jedyną bronią jest mop, który pozwoli Ci wyjść cało z każdej opresji. Podejmiesz wyzwanie? Życie z współlokatorami nie jest łatwe na Ziemi, a co dopiero w przestrzeni kosmicznej! TWÓRCY Behold Studios ma na swoim koncie gry Knights of Pen and Paper, Chroma Squad i Galaxy of Pen & Paper. Dzięki naszym oddanym fanom, tworzymy grę Out of Space korzystając z pomocy społeczności, udostępniając kolejne wersje, dzieląc się informacjami o postępach, uważnie analizując feedback i pracując bezustannie nad każdym aspektem gry.