Oriental Bundle
"Czy odważysz się pojechać do tajemniczego Tybetu, by uratować swoją rodzinę przed niebezpieczeństwami czyhającymi w Shangri-La? A może kierunkiem Twojej podróży będzie starożytna Persja, gdzie spotkasz magiczne stworzenia i ocalisz świat przed zarazą? Wszystko to znajdziesz w naszym Oriental Bundle!"