One Step From Eden
One Step from Eden to połączenie strategicznego budowania talii z akcją w czasie rzeczywistym i elementami gatunku „roguelike”. Graj w pojedynkę lub ze znajomym w trybie współpracy, rzucaj potężne zaklęcia, walcz z groźnymi przeciwnikami, zdobywaj zmieniające bieg rozgrywki artefakty i prowadź swoją postać drogą miłosierdzia lub destrukcji. Czy sprostasz zabójczym przeszkodom i dotrzesz do Edenu?