ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Koby's Combat Chronicle & Soul Map 2
Dołącz do młodego bohaterskiego Marynarza, Koby'ego, który odbywa trudną podróż pełną intensywnego specjalnego szkolenia! *Produkt zawiera mapę dusz 2, która pozwala wzmocnić parametry i zdobyć nowe umiejętności ponad aktualne ograniczenia.