One Button Games 5-in-1 vol. 7
UP SHOT Ciągle biegniesz w prawo, a Twoim celem jest unikanie spadających na Ciebie z góry kwadratów. Przytrzymaj przycisk, aby strzelać w górę i niszczyć kwadraty, ale pozostaniesz nieruchomy podczas strzelania. Duże kwadraty wymagają wielu strzałów. Gra kończy się, gdy trafi Cię kwadrat. SMILY ANGRY Ciągle biegniesz i możesz się obrócić za pomocą przycisku. Dwie twarze strzelają do Ciebie nad Tobą. Mogą być radosne lub rozgniewane. Twoim celem jest zbieranie strzałów od uśmiechniętej twarzy, aby zdobywać punkty i unikać strzałów od rozgniewanej twarzy. Twarze losowo zmieniają swoje emocje. Gra kończy się, gdy zostaniesz trafiony przez rozgniewaną twarz. V BOMB Sterujesz samolotem, który nieustannie lata na boki. Naciśnij przycisk, aby się obrócić. Przeciwnicy latają pod Tobą i powoli zbliżają się do Twojej pozycji. Przeciwnicy zrzucają bomby zegarowe, które wybuchają w górę. Twoim celem jest unikanie eksplozji i próba zwabienia wrogów w pole rażenia. Gdy bomby znajdują się bardzo blisko siebie, wybuchają w reakcji łańcuchowej. Gra kończy się, gdy zostaniesz trafiony wybuchem lub gdy dotknie Cię wróg. PIN CLIMB Zdobywasz punkty, wspinając się na piny. Przytrzymaj przycisk, aby zwiększyć swój zasięg. Staraj się unikać pinów znajdujących się poniżej. Gra kończy się, gdy dotrzesz do dolnej części ekranu. NUMBER LINE Na ekranie znajdują się dwie linie ruchomych liczb. Naciśnij przycisk, aby zsumować liczby w obu liniach. Punkty zdobywasz, gdy suma w górnej linii jest większa niż suma w dolnej. Gdy suma w górnej linii jest mniejsza niż suma w dolnej, Twój wynik spada, a linie stają się do siebie bliżej. Gra kończy się, gdy linie się przecinają.