Rzuć sobie wyzwanie w tych 35 szybkich grach na jeden przycisk. Ten pakiet zawiera wiele mikrogier – ich opisy znajdziesz na odpowiednich stronach w sklepie. W przyszłości pakiet będzie zawierał jeszcze więcej gier, ale w wyższej cenie, więc kupując teraz, możesz mieć kolejne za darmo!