One Button Games 5-in-1 vol. 6 (Windows)
Wszystkie 5 gier jest dynamicznych i sterowanych jednym przyciskiem. FROOOOG. Jesteś żabą próbującą przejść przez ulicę. Naciśnij przycisk, aby skoczyć do przodu, przytrzymaj przycisk, aby wysunąć język i skoczyć dalej. Zdobywaj punkty, pokonując jak najdalej i unikając jadących samochodów. Gra kończy się, gdy zostaniesz trafiony. SNAKE 1. Graj w Snake'a za pomocą jednego przycisku. Zbieraj monety, aby zdobywać punkty i sprawić, że wąż będzie większy. Naciśnij przycisk, aby obrócić się o 90 stopni. Początkowo obracasz się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, ale zmieniasz kierunek za każdym razem, gdy zbierzesz monetę. Gra kończy się, gdy trafisz w którąkolwiek z krawędzi ekranu lub gdy wąż trafi w swój ogon. SCREEN. Twój ekran jest podzielony na dwie połowy, a przeciwnicy spadają po każdej stronie. Widoczna jest tylko jedna strona ekranu na raz. Twoim celem jest strzelanie do wrogów, aby zapobiec ich upadkowi. Naciśnij przycisk, aby strzelić, gdy trajektoria będzie prawidłowa. Masz 3 strzały z każdej strony i zmieniasz strony po oddaniu wszystkich 3 strzałów. Gra kończy się, gdy którykolwiek z przeciwników po dowolnej stronie dotrze do dołu ekranu. BALL TOUR. Twoim celem jest lot do przodu i unikanie kolców w powietrzu. Istnieją 2 rodzaje kolców: stojące i ruchome. Przytrzymaj dowolny przycisk, aby przyspieszyć. W powietrzu znajdują się bonusy, które dodają punkty po ich zebraniu. Punkty są dodawane za pomocą mnożnika, który zwiększa się o 10 po zebraniu bonusu i zmniejsza się co sekundę, aż osiągnie 1. Gra kończy się, gdy trafisz w kolec. SPEARAIN. Ciągle biegniesz z boku na bok. Twoim celem jest unikanie trafień włóczniami spadającymi z góry. Przytrzymaj przycisk, aby biec szybciej i spowolnić włócznie. Zdobywasz jeden punkt za każdym razem, gdy uderzysz w ścianę i zmienisz kierunek. Zbieraj spadające monety, aby zdobyć dodatkowe punkty. Gra kończy się, gdy zostaniesz trafiony włócznią.