One Button Games 5-in-1 vol. 4
BALLS BOMBS to dynamiczna gra na jeden przycisk. Twoim celem jest poruszanie się do przodu i unikanie odbijających się piłek dookoła. Przytrzymaj przycisk, aby chodzić. Na ziemi leżą bomby, a gdy dotkniesz jednej z nich, zamienisz się w bombę. Gdy piłka uderzy Cię, gdy jesteś w formie bomby, bomba eksploduje i niszczy wszystkie piłki w promieniu eksplozji. Zdobywasz punkty za każdą zniszczoną piłkę. Gra kończy się, gdy piłka Cię dotknie, gdy nie jesteś bombą. BAROLL to dynamiczna gra na jeden przycisk. Ciągle poruszasz się do przodu. Twoim celem jest unikanie beczek spadających z góry i staczających się w Twoim kierunku. Naciśnij przycisk, aby skoczyć, i przytrzymaj przycisk, aby skoczyć i zwolnić. Gra kończy się, gdy uderzy Cię beczka. BAMBOO to dynamiczna gra na jeden przycisk. Ciągle biegasz i ścinasz bambus, który rośnie w losowych miejscach. Zdobywasz punkty za zbieranie bambusa. Możesz przebiec przez żółty bambus, aby go zebrać. Kiedy bambus stanie się zielony, musisz go kilkakrotnie ściąć, aby go zatrzymać, i nie otrzymasz za to żadnych punktów. Twoim celem jest powstrzymanie bambusa przed wzrostem i osiągnięciem szczytu. Gra kończy się, gdy bambus dotrze do górnej krawędzi ekranu. TWO FACED to dynamiczna gra na jeden przycisk. Graj wężem po dwóch stronach kwadratu. Wąż stale obraca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przyspiesza. Przytrzymaj przycisk, aby poruszać się prosto, ale jednocześnie przyspieszysz. Zbieraj jabłka, aby zdobywać punkty i sprawić, że wąż urośnie. Gra kończy się, gdy wąż dotknie swojego ogona. LIGHT DARK to dynamiczna gra na jeden przycisk. Ekran jest podzielony poziomo na dwie części: jasną i ciemną, a ciemna strona jest odwrócona do góry nogami. Ciągle poruszasz się do przodu, a za każdym razem, gdy naciśniesz przycisk, przełączasz się między stronami. Możesz również skakać, naciskając przycisk, i latać na pewną odległość, przytrzymując przycisk. Zbieraj monety, aby zdobywać punkty i unikać kolców. Gra kończy się, gdy trafisz w kolce.