Dzięki temu zestawowi treningowemu twój awatar natychmiast zyska dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów postaci z przepustki sezonowej 4, bez konieczności gromadzenia punktów treningowych w trakcie rozgrywki. ■ Postacie z przepustki sezonowej 4 ● Nagroda za rangę treningową x5 - Sakura Haruno (wielka wojna ninja) - Nagato (Reanimacja) - Itachi Uchiha (Reanimacja) - Sasuke Uchiha (Ostatnia bitwa) - Kawaki *Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. *Zakup tego zestawu treningowego da ci tylko dostęp do ninjutsu, tajnych technik albo przedmiotów kupionych przez ciebie postaci z DLC. Zakupienie dowolnego treningu mistrzów specjalnych ninjutsu po nabyciu tego zestawu treningowego da ci dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów tych postaci. *Zakup tego zestawu treningowego nie zwiększy twojej rangi treningowej dla wskazanych mistrzów.