Dzięki temu zestawowi treningowemu twój awatar natychmiast zyska dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów (aż do 5. rangi treningowej) postaci z przepustki sezonowej 3, bez konieczności gromadzenia punktów treningowych w trakcie rozgrywki. ■ Postacie z przepustki sezonowej 3 ● Nagroda za rangę treningową x5 - Kakashi Hatake (podwójny Sharingan) - Neji Hyuga - Shisui Uchiha - Naruto Uzumaki (Ostatnia bitwa) - Boruto Uzumaki (Pieczęć Karmy) *Kiedy kupisz DLC, jego elementy możesz odebrać z pudełka z prezentami w karczmie. *Zakup tego zestawu treningowego da ci tylko dostęp do ninjutsu, tajnych technik albo przedmiotów kupionych przez ciebie postaci z DLC. Zakupienie dowolnego treningu mistrzów specjalnych ninjutsu po nabyciu tego zestawu treningowego da ci dostęp do ninjutsu, tajnych technik i przedmiotów tych postaci. *Zakup tego zestawu treningowego nie zwiększy twojej rangi treningowej dla wskazanych mistrzów.