Noctis – zestaw skórek do Minecrafta
Dołącz ponownie do Noctisa, Gladia, Ignisa i Prompta w wyprawie poza świat Eos, do niesamowitego królestwa Minecrafta dzięki temu fantastycznemu zestawowi skórek. Sojusznicy i wrogowie – spotkasz tu również pozostałe ulubione postacie, takie jak Cindy, Aranea, Ardyn, astrale i wiele innych.