NITRO GEN OMEGA
Świat rządzony przez maszyny Ludzkość przegrała wojnę. Na pustkowiach roi się od zbuntowanych sztucznych inteligencji i padlinożernych machin wojennych. Ty i twoja drużyna najemników walczycie o przetrwanie, przyjmując zlecenia od ostatnich miast, zbudowanych wysoko nad pustkowiem. Odkrywaj pustkowie Lataj nad ogromnym otwartym światem pełnym osad, kryjówek maszyn, zadań i niespodziewanych zdarzeń. Przyjmuj zlecenia, rekrutuj nowych pilotów i twórz legendę swojej załogi w każdej bitwie. Filmowe bitwy turowe Zaplanuj swoje ruchy w fazie planowania, a następnie obserwuj, jak twoja strategia nabiera kształtów we w pełni animowanych sekwencjach walki inspirowanych anime. Urazy, panika i załamania mogą przytrafić się w każdej chwili – podobnie jak bohaterskie czyny. Stwórz załogę i dowodź nią Stwórz i zrekrutuj swoją załogę. Zostań dowódcą czteroosobowej drużyny pilotów, z których każdy będzie kontrolował inny podsystem mecha. Unikaj, strzelaj, stosuj chłodziwo lub specjalne taktyki, korzystając z wyjątkowego systemu osi czasu gry, w którym liczy się każda sekunda, a każde działanie ma wpływ na przebieg bitwy. Życie na pokładzie statku Pomiędzy misjami twój statek staje się domem. Gotuj, trenuj lub odpoczywaj, podczas gdy piloci nawiązują więzi, rywalizują i rozwijają się dzięki swoim doświadczeniom. Każda relacja ma wpływ na to, jak walczą – i jak przetrwają. Personalizuj i rozwijaj Gromadź i składaj części mecha, aby zbudować idealną maszynę wojenną. Dopasuj ochronę, ciepło i amunicję do swojego stylu gry i odblokuj nowe szkielety mechów o wyjątkowych zaletach i wyposażeniu. Każda decyzja ma znaczenie Możesz odbudować mecha, ale pilotów nie odrodzisz. Zarządzaj morale i zmęczeniem, mierz się z konsekwencjami swoich wyborów i odkryj, kim naprawdę ty i twoja załoga jesteście w świecie stojącym na krawędzi zagłady.