Nightmares from the Deep 2: The Siren's Call
Sara Black, otrzymując przesyłkę od tajemniczego posłańca nie przypuszczała, że za sprawą jej niezwykłej zawartości została wmieszana w starożytny spór. Niespodziewany atak przerażających napastników, chwilę po otwarciu skrzyni oraz jej kradzież, uświadomiły głównej bohaterce, że to początek jej kolejnych koszmarów z głębin.