Night in the Woods
Mae Borowski postanawia rzucić studia i wrócić do swojego domu w upadającym miasteczku górniczym Possum Springs, aby kontynuować tam swe bezcelowe życie i na nowo nawiązać kontakt z przyjaciółmi, których niegdyś porzuciła. Tyle, że świat się zmienił. Dom jest teraz inny, a jej przyjaciele dorośli. Z drzew sypią się pożółkłe liście i lodowaty wiatr mrozi kości. Po zmroku dzieją się dziwne rzeczy. I coś czai się w lesie. Dołącz do Mae podczas jej wędrówki poprzez rodzinne miasteczko aż do serca mroku kryjącego się po drugiej stronie. NIGHT IN THE WOODS to gra przygodowa skupiająca się na eksploracji i pełnej charakteru opowieści. Poznaj tuziny postaci zamieszkujących dynamiczny, złożony świat. Rozwalaj różne rzeczy, graj na basie, spędzaj czas z ziomkami, łaź po liniach wysokiego napięcia, skacz pomiędzy dachami i odkryj zadziwiające i przerażające tajemnice, na których poznaniu nigdy Ci nie zależało. Wróć do domu i zmarnuj sobie życie w Possum Springs.