Niesamowity pakiet kredytów „Marvel’s Avengers”
W dniu 31 marca 2023 r. przestaną funkcjonować kredyty. 31 marca 2023 r. targ Marvel’s Avengers przestanie działać, a wszystkie niewydane kredyty zostaną zamienione na zasoby w grze. 3000 kredytów + 450 dodatkowych kredytów do zrealizowania w „Marvel’s Avengers” Wyzwól swoją moc dzięki 3000 kredytów + 450 dodatkowym kredytom do wydania na klasyczne stroje, emotki i wiele innych rzeczy inspirowanych komiksami Marvela. W przyszłości, w której superbohaterowie zostają wyjęci spod prawa, musisz zebrać na nowo, odbudować i stworzyć własną drużynę Avengersów, by powstrzymać AIM. Następnie będziesz bronić Ziemi przed stopniowo narastającymi zagrożeniami. Więcej informacji na stronie playavengers.com.