Nickelodeon All-Star Brawl
Weź udział w bijatykach, wcielając się w ulubione postacie Nickelodeon w fantastycznych platformowych bitwach! Wybierając spośród bohaterów uniwersum Nickelodeon, zmierz się z gwiazdami seriali SpongeBob Kanciastoporty, Wojownicze Żółwie Ninja, Harmidom, Danny Phantom, Aaahh!!! Prawdziwe Potwory, Dzika rodzinka, Hey Arnold!, Pełzaki i nie tylko, aby zadecydować o ostatecznej animowanej dominacji. Za sprawą unikatowych zestawów ruchów i ataków inspirowanych osobowościami postaci każda z nich ma indywidualny styl gry, zapewniając niekończącą się zabawę dla legionu fanów Nickelodeon. Wybierz ulubionego bohatera i bierz udział w intensywnych bijatykach w trybach dla wielu graczy – online i lokalnym.