New Yuck Threats
Drużyna New Yuck Threats Drużyna Threats wykonała świetną pracę budując grę wokół QB Stack Killson i ściągając talenty po ofensywnej i defensywnej stronie. Po dokonaniu trzech znakomitych pierwszorundowych wyborów w tegorocznym drafcie, dodali szybkość do ataku i dzikość do linii defensywnej. Druga linia defensywna osłania jak koc i żądli jak wściekła pszczoła, dzięki Bleed Jr. i Saucy Charredner. To głodna zwycięstw młoda drużyna, gotowa do wystrzelenia. ThreatLife Stadium Grając przeciwko lub w drużynie Threats przenosisz się na boisko ThreatLife, które nie na darmo nosi taką nazwę. Z dwoma pilarkami, większą ilością min niż pole minowe i pełnymi krwi rowami, to boisko naprawdę zagraża twojemu życiu. Wątek muzyczny ATTITUDE! Grupa DEETRANADA. Udostępnione przez PlusMusic Do tej aplikacji jest wymagana podstawowa wersja gry Mutant Football League.