NERF Legends - Rex-Rampage Pack
Wbij zęby w przeciwników dzięki wyrzutni NERF DinoSquad Rex-Rampage oraz niestandardowemu strojowi z niesamowitymi detalami T-reksa. Wyposaż się w ten strój oraz miotacz króla dinozaurów zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy. Wyrzutnia oraz strój mają 4 dodatkowe warianty skórek, co pozwoli ci dostosować swój wygląd w stylu T-reksa! Po pobraniu tych przedmiotów staną się one dostępne w menu dostosowywania.