NERF Legends - Elite Blaster Combo Pack
Rozszerz swój arsenał dzięki dwóm potężnym wyrzutniom – NERF Elite Triad i NERF Elite Strongarm. Ten pakiet zawiera również opalizującą, zmieniającą kolor skórkę oraz cztery unikatowe efekty wyrzutni, które można zastosować do dowolnej wyrzutni w grze. Elementy te można wykorzystać w trybie zarówno dla jednego gracza, jak i dla wielu graczy. Po pobraniu tych elementów staną się one dostępne w menu dostosowywania.