MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Special Pack
Zestaw 8 000 kryształów bohatera w specjalnej cenie. Kryształy bohatera są walutą w grze. Można je wymieniać na kupony na loterię oraz wykorzystać do zakupu przedmiotów w sklepie My Hero ULTRA RUMBLE. *Ten produkt może być kupiony przez każdego użytkownika tylko raz i nie podlega refundacji.