MXGP PRO
Kolejna odsłona oficjalnej gry wideo mistrzostw motocrossowych! Pobierz grę MXGP PRO i poczuj się jak prawdziwy zawodowiec na wyścigach MXGP. Dostosuj konfigurację swojego motocykla niczym prawdziwy mechanik. Zastosuj własne, niepowtarzalne ustawienia zawieszenia, hamulców i gazu. Eksperymentuj z nową fizyką wersji PRO podczas wyścigów i ciesz się bardziej swobodną rozgrywką dzięki nowym zachowaniom motocykla i kierowcy. Trenuj w specjalnej lokalizacji Compound — jest to tor o powierzchni kilometra kwadratowego, na którym możesz po prostu jeździć lub ścigać się z SI. Pokonaj 30 wyzwań treningowych i naucz się technik stosowanych przez prawdziwych zawodników! Poprowadź własnego zawodnika w trybie kariery, zaczynając od kategorii MX2. Zdobywaj rozgłos, podpisuj umowy z prestiżowymi sponsorami i zostań mistrzem MXGP. Czekają na Ciebie wszystkie oficjalne tory i wszyscy zawodnicy z sezonu 2017! Czy podejmiesz wyzwanie?