MXGP 26 - Fox Premium Pack
To DLC daje dostęp do pięciu kompletnych malowań słynnej marki Fox Racing, składających się z kasku, gogli, koszulki, rękawic, spodni i butów. Opanuj wyścig i sięgnij po zwycięstwo w wielkim stylu!