MX vs ATV Legends - 2026 KTM Loyalty Bundle
Wywinduj swoje ściganie się na wyższy poziom dzięki pakietowi lojalnościowemu KTM 2026. Odblokowuje on pełny zestaw KTM, zawierający 18 pojazdów. Znajdziesz tu niektóre z najbardziej konkurencyjnych maszyn do jazdy terenowej, a każda z nich wnosi na trasę swój charakter. Niezależnie od tego, czy śmigasz w koleinach, wyskakujesz na pagórkach do stratosfery, czy walczysz o dotarcie do pierwszego zakrętu, ten pakiet daje ci narzędzia niezbędne do jazdy na limicie i sięgnięcia po zwycięstwo.