MultiVersus
Sezon 5 będzie ostatnim sezonem aktualizacji zawartości w MultiVersus. Od 31 stycznia 2025 roku transakcje z użyciem prawdziwej waluty nie będą już dostępne. Sezon 5 rozpocznie się 4 lutego 2025 roku i potrwa do 30 maja 2025 roku. Wszystkie funkcje sieciowe będą dostępne do zakończenia Sezonu 5 30 maja, kiedy to MultiVersus przestanie być dostępne do pobrania lub gry online. Niewykorzystane Gleamium i żetony postaci mogą zostać użyte, by uzyskać dostęp lub zakupić zawartość w grze do końca Sezonu 5 30 maja. By grać w MultiVersus offline po 30 maja należy pobrać najnowszę wersję gry i zalogować się podczas Sezonu 5, pomiędzy 4 lutego a 30 maja. POSTACI Wybierz spośród takich postaci jak Królik Bugs, Batman, Arya Stark czy Rick Sanchez. W MultiVersus każda gwiazda wnosi do walki swoje unikalne ataki, świat i charakter. Wraz z powiększaniem się ekipy rośnie także zabawa - nowe postacie i style gry podkręcają atmosferę w każdej walce. ARENY Nasze areny zmieniają legendarne miejsca, takie jak Jaskinia Nietoperza Batmana, dom na drzewie Jake’a i Finna czy sala tronowa Gry o Tron, w epickie pola bitew. A najlepsze w tym wszystkim? Regularnie dodajemy nowe areny! TRYBY Niezależnie od tego, czy szukasz pojedynków 1 na 1, szaleństwa chaosu dla 4 graczy, czy też łączysz siły w strategicznych walkach 2 na 2, mamy coś dla Ciebie. Dodatkowo wprowadzamy zupełnie nowy tryb PvE, ekscytującą krainę nieograniczonych możliwości walki, zaprojektowaną do gry solo lub w trybie współpracy. ROZGRYWKA MIĘDZYPLATFORMOWA W MultiVersus dostępna jest rozgrywka międzyplatformowa i system postępów międzyplatformowych na wszystkich platformach. TO BY (NIE)BYŁO NA TYLE! W naszym bijatykowym Multiwersum nie przysypiamy - i wam też nie pozwolimy! W ciągle rozwijającym się MultiVerse zawsze pojawia się coś nowego dzięki regularnym aktualizacjom zawartości i ciągłej poprawie jakości. Należy pamiętać, że kwestie głosowe/dźwiękowe nowej zawartości, które pojawią się w grze od 21 stycznia 2025 r., będą dostępne wyłącznie w języku angielskim. Ponadto nowe kwestie głosowe/dźwiękowe dla istniejących postaci wchodzących w interakcje z nowymi postaciami, które ukażą się 21 stycznia 2025 r. lub później, będą dostępne wyłącznie w języku angielskim. Wszystkie pozostałe obsługiwane języki będą dostępne w formie napisów.