MouseBot: Escape from CatLab
Przeprowadź MouseBota przez labirynty usiane niesamowitymi mechanicznymi pułapkami na myszy, stworzonymi przez kocich naukowców w CatLab. Uciekaj przed olbrzymimi, metalowymi Kotołamaczami, przeskakuj ponad mielącymi myszy Tarkami, unikaj min i laserów oraz przebiegaj przez sadzawki wypełnione żrącym kwasem. Wszystko to w epickiej wyprawie po ser i wolność. Opanuj 88 wymagających poziomów, zagłębiając się coraz dalej w tajemnicze laboratorium CatLabu oraz odkryj złowieszcze plany kotów. Zbieraj epickie sterty sera i przemieniaj je w nowe skórki i akcesoria dla Twojej robo-myszki. MouseBot: Escape from CatLab to wesoła i ekscytująca gra platformowa, która sprawdzi Twój refleks, umiejętności, wyczucie czasu oraz miłość do sera!