Morkredd
Kula to twoje przeznaczenie. Morkredd to pełna napięcia, oparta o zasady fizyczne gra łamigłówkowa dla jednego lub dwóch współpracujących ze sobą graczy. Tytuł ten łączy rozwiązywanie zagadek z niełatwym równoważeniem światła i cienia oraz mrocznym światem pełnym tajemnic do odblokowania.