Morkredd - Ra Edition
Okaż swoje oddanie Kuli dzięki Mørkredd w Edycji Rå i pozyskaj komplet: Mørkredd oraz Mørkredd – ØDE Kula to twoje przeznaczenie. Mørkredd to pełna napięcia, oparta o zasady fizyczne gra łamigłówkowa dla jednego lub dwóch współpracujących ze sobą graczy. Tytuł ten łączy rozwiązywanie zagadek z niełatwym równoważeniem światła i cienia oraz mrocznym światem pełnym tajemnic do odblokowania. W ØDE ruszasz na nowy poziom – plac zabaw, na którym będziesz mógł spędzić nieco czasu z Kulą. Mierz się z nowymi wyzwaniami, które dogłębnie przetestują twoje ciało, umysł i ducha. Może nawet zaliczycie przy okazji kilka przyjemnych wspomnień? Znajdziesz tu też skórki, nakrycia głowy i filtry ekranu. Bo w sumie czemu nie?