ZACZNIJ OD PASJI DO BIMBRU Kochamy bimber. Nie ma nic lepszego niż dobry alkohol. W Appalachach dobrze o tym wiemy. Bimber mamy we krwi - w przypadku niektórych starych wyjadaczy może nawet dosłownie. Uwielbiamy rozmawiać o bimbrze, robić go, pić go przez cały dzień - i uwielbiamy się nim dzielić! Co ty na to, mój gamingowy przyjacielu? ZDOBĄDŹ KNOW-HOW I TWÓRZ WYŚMIENITE LIKKERY Jaki jest twój ulubiony alkohol? A może wiesz, jak go zrobić? Proces ten jest złożony, ale dzięki naszej wiedzy możemy rzucić na niego trochę światła, jeśli chcesz; odrobina światła księżyca - bimber! - aby przeprowadzić Cię przez procesy fermentacji, destylacji i butelkowania. PROWADŹ SWOJĄ BAZĘ MĄDRZE... I DYSKRETNIE Produkcja alkoholu to czysta zabawa, ale jeśli zarabiasz też pieniądze - to jest sposób na życie. W tym celu trzeba jednak być sprytnym, dobrze zarządzać bazą i nie wkurzać niebieskich chłopców... Staraliśmy się uchwycić życie bimbrownika tak realistycznie, jak to tylko możliwe. Będziesz zarządzać pracownikami, którzy będą wytwarzać i konserwować twój sprzęt, będziesz kupować składniki, odblokowywać technologie, planować dostawy i finanse, upewniając się, że pozostajesz tak dyskretny, jak to tylko możliwe - i decydując, komu zaufać i z kim pracować. Tak właśnie powstała firma Moonshine Inc. Stworzona dla bimbrowników, amatorów, marzycieli i początkujących. Usiądź, uruchom grę, ciesz się tworzeniem i prowadzeniem swojego biznesu i zrelaksuj się... w końcu nic nie jest nielegalne, dopóki nie zostaniesz złapany! Bio Inc.: Redemption to złożony symulator biomedyczny, w którym podejmujesz decyzje dotyczące życia lub śmierci. Stwórz ostateczną chorobę, aby zainfekować i dręczyć swoją ofiarę lub graj jako szef zespołu medycznego i miej nadzieję, że znajdziesz lekarstwo, aby uratować swojego pacjenta. Będziesz zarazą czy ocalisz ludzkość? Zawierająca ponad 600 rzeczywistych chorób, wirusów, objawów, testów diagnostycznych, metod leczenia i innych schorzeń gra Bio Inc: Redemption jest przerażająco realistyczna. Wciągnie cię na wiele godzin, przenosząc cię do mikroskopijnego świata o epickich proporcjach zarazy!