Monument Valley: The Collection
Doświadcz kompletnej, nagradzanej serii Monument Valley w jednym cyfrowym pakiecie. Rozpocznij od wędrówki Idy w poszukiwaniu przebaczenia, przemierzając surrealistyczne struktury Monument Valley. Kontynuuj przygodę z Ro i jej dzieckiem, odkrywając zmienną architekturę i cichą więź macierzyństwa w Monument Valley 2. Zakończ swoją podróż w Monument Valley 3, gdzie Noor żegluje przez zanikające światy, by przywrócić światło. To pierwszy raz, gdy wszystkie trzy gry zostały zebrane razem — wyjątkowa okazja, by przeżyć pełną trylogię w starannie przygotowanym zestawie. Monument Valley: The Collection to godziny uspokajających łamigłówek, sugestywnych obrazów i wciągających pejzaży dźwiękowych, które poruszyły miliony graczy. Niezależnie od tego, czy wracasz do tych gier, czy odkrywasz je po raz pierwszy, Monument Valley: The Collection to najlepszy sposób, by wkroczyć w świat piękności nie z tej ziemi.