Monument Valley
Podróż przez niewyobrażalne piękno Wyrusz w oniryczną przygodę w kultowej Monument Valley – nagradzanej grze logicznej, w której architektura przeczy rzeczywistości. Przeprowadź księżniczkę Idę przez surrealistyczne budowle, odkrywając ukryte ścieżki i iluzje optyczne, które wystawiają percepcję na próbę. Wejdź do świata, w którym niemożliwe staje się realne. W Monument Valley poprowadzisz Milczącą Księżniczkę Idę przez zapierające dech w piersiach krajobrazy, kręte schody i nieustannie zmieniające się budowle. Każda łamigłówka jest dziełem sztuki, inspirowanym minimalistycznym designem, starożytną architekturą i niemożliwą geometrią. Manipuluj otoczeniem, aby odkrywać ukryte ścieżki, przechytrzyć tajemniczy Lud Kruków i odkryć sekrety Świętej Geometrii. Dzięki intuicyjnemu sterowaniu, wciągającej ścieżce dźwiękowej i żywym wizualizacjom, Monument Valley to doświadczenie dla każdego gracza. Cechy gry: - Niesamowite łamigłówki: Obracaj, przesuwaj i zmieniaj kształt świata, aby odsłonić nowe ścieżki. - Piękne wizualizacje: Inspirowane złudzeniami optycznymi i starożytną architekturą z całego świata. Wciągająca ścieżka dźwiękowa: Reaktywna, personalizowana muzyka, która ilustruje i wzbogaca każdy ruch. - Kompletna edycja: Zawiera dopełniające przygodę rozszerzenie Forgotten Shores. Czy zdołasz poprowadzić Idę w jej poszukiwaniu przebaczenia? Dowiedz się, dlaczego gra Monument Valley poruszyła serca milionów graczy na całym świecie! Ustwo Games to dumni niezależni twórcy, najbardziej znani z wielokrotnie nagradzanej serii Monument Valley, Land's End, Assemble with Care i Alba: A Wildlife Adventure.