Zamów w przedsprzedaży, aby otrzymać następującą zawartość dodatkową: -Zestaw źródła -Am. pomyśln. Wiatru Witaj w nowym świecie! Wciel się w rolę łowcy, by zabijać potwory w żyjącym, oddychającym ekosystemie, w którym możesz wykorzystywać do pomocy elementy krajobrazu oraz mieszkańców tego świata. Poluj w pojedynkę lub współpracując nawet z trojgiem innych graczy. Mając do dyspozycji surowce z powalonych drzew, możesz wytwarzać nowe uzbrojenie, by pokonywać jeszcze większe i straszniejsze bestie!