Monster Hunter Stories Collection
Wyjątkowy bonus Monster Hunter Stories – Dokonaj wczesnego zakupu, aby otrzymać stroje Navirou „Król” i „Królowa”! Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin – Dokonaj wczesnego zakupu, aby otrzymać „Strój panien z Kamury” dla Eny. *Bonusowa zawartość będzie dostępna dla osób, które złożą zamówienie przedpremierowe najpóźniej 13.11.2025 o godz. 23:59. *Zawartość ta może być w przyszłości udostępniona oddzielnie. *Stroje dla Eny i Navirou są elementami wyłącznie kosmetycznymi i zmieniają jedynie wygląd postaci. Obie gry z serii Monster Hunter Stories w jednej kolekcji! Monster Hunter Stories to gry RPG osadzone w świecie serii Monster Hunter, które rozszerzają znane uniwersum! Koniec z polowaniem na potwory – czas zacząć je hodować! Poznaj jeźdźców potworów i żyj w harmonii z potworami, budując z nimi więzi na całe życie. Zawartość: – Monster Hunter Stories – Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin (Edycja Standardowa) O grach: Pierwsza część opowiada historię jeźdźca próbującego nauczyć się żyć u boku łowców, jednocześnie mierząc się z kataklizmem znanym jako Czarna Plaga, który rozprzestrzenił się na cały świat. Akcji drugiej części rozgrywa się cztery lata później. Śledzi losy nowego bohatera odkrywającego niezwykłą opowieść dotyczącą legendarnego Rathalosa, który według przepowiedni ma doprowadzić świat do zagłady. Cechy gry: ■ Turowa gra RPG osadzona w świecie Monster Hunter! Monster Hunter Stories wykorzystuje strategiczny system walki, który z łatwością opanują nawet gracze miewający problemy z grami akcji. Używaj mocnych, szybkich lub technicznych ataków i przewiduj sekwencje ataków przeciwników, aby zadawać im ciężkie obrażenia i pokonywać ich w bezpośrednich starciach! Zapełniaj wskaźnik więzi, aby używać umiejętności, lub skorzystaj z wyjątkowych umiejętności więzi potworków! ■ Przemień znane potwory z serii w swoje potworki! Eksploruj teren, używając zdolności potworków, doprowadzaj do wyklucia się stworzeń z jaj, które znajdziesz, i przemieniaj potwory w potworki! W grze znajdziesz wiele potworów znanych z serii Monster Hunter, w tym Zinogra, Nargacuga i Lagiacrusa. Czeka na ciebie również Moc Starego Dede – rytuał umożliwiający obudzenie uśpionych zdolności twoich potworków, dzięki czemu będziesz w stanie hodować wyjątkowe potworki i stawiać czoła potężnym wrogom! ■ Funkcje online, dzięki którym stworzysz potężną drużynę składającą się z wyhodowanych przez ciebie potworków, i zmierzysz się z innymi graczami! *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.