Monster Hunter Rise — pakiet DLC 5
Wzbogać wrażenia z gry Monster Hunter Rise piątym pakietem DLC! Znajdziesz w nim następującą zawartość dodatkową: - Element pancerza warstwowego łowcy „Okulary Relunea” - Element pancerza warstwowego łowcy „Kubrak Relunea” - Element pancerza warstwowego łowcy „Dół stroju Relunea” - Zestaw pancerza warstwowego koleżkota „F Naukowy” - Zestaw pancerza warstwowego kumpsa „K Naukowy” - Zestaw gestów „Elegancki taniec” - Zestaw póz „Pogoń” - Fryzura „Dzika zaczeska” - Fryzura „Warkocze” - Farba do twarzy „Srogie oczy” - Farba do twarzy „Odcisk łapy” - Zestaw „Specjalne obrazki 9” Uwaga: produkty z tego zestawu są również dostępne do nabycia osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Jak korzystać z tej zawartości: Po dokonaniu zakupu porozmawiaj z kurierem w grze i wybierz zawartość dodatkową, aby ją otrzymać. Sposób użycia różni się w zależności od rodzaju zawartości zgodnie z opisem poniżej. - Pancerza warstwowego można użyć w menu ustawień pancerza warstwowego w Skrzynce na przedmioty (pancerz łowcy) lub na Tablicy towarzysza (pancerz koleżkota i kumpsa). Należy mieć na uwadze fakt, że pancerz warstwowy to „skórka”, która zmienia wygląd postaci, nie wpływając na jej atrybuty i umiejętności. - Farby do twarzy i fryzury można zastosować, wybierając opcję zmiany wyglądu w Skrzynce na przedmioty lub podczas tworzenia postaci. - Gestów i obrazków można używać, korzystając z menu czatu, gdzie można też wprowadzać tekst w dymkach. - Zestawów póz można używać, korzystając z menu początkowego lub z opcji kamery w menu wstrzymania. *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.