Mity nordyckie – miks do Minecrafta
Czy wystarczy Ci męstwa, aby wkroczyć do Wielkiej Sali, Valhalli? Dowiedz się w tym pakiecie łączonym mitów nordyckich! Wykuj własną, wspaniałą opowieść, podróżując przez 9 królestw: od koron drzew Yggdrasil przez kopalnie Svartalfheimu po głębiny Hel! Ten pakiet, jak trzeci odcinek serii mitologicznej, zawiera ręcznie tworzone tekstury, grzmiącą ścieżkę dźwiękową i mnóstwo skórek. Skål!