Mira
Uznana wraz siostrą Mayą za martwą podczas ataku na gniazdo wampirów, Mira została przez nie pojmana i przemieniona. Przyjąwszy mroczny prezent, wzmocniona wampirzymi mocami Mira wraca na powierzchnię, aby dopilnować powrotu Gargosa. Władając mocami tak potężnymi, że mogą zniszczyć ją samą, musi żywić się energią życiową swoich przeciwników, by przetrwać... nie oszczędzi nawet własnej siostry!