Minecraft: Podniebny wyścig – zestaw tras olbrzymów
Czekasz na kolejną, wielką nowość? Oto zestaw tras olbrzymów do Podniebnego wyścigu, który pozwoli Ci szybować między ogromnymi cielskami Mobów, ścigać się wewnątrz Ciała i mknąć pośród gigantycznych mebli w Zmniejszeniu. Startuj już teraz! Zestaw jest przeznaczony wyłącznie do gry Minecraft: Xbox One Edition (2014) i nie można go użyć w grze Minecraft (2017).